Hayatımda girdiğim en rahat ayakkabı, resmen şımarıyorum rahatlıktan. Hiç terleme, bunaltma yok. Normalde giydiğim numara aldım, tam oldu. Tek sıkıntısı sol ayakta vitesin çok çabuk leke yapması. Dikkat etmek gerekiyor. Kesinlikle tavsiye ederim
güzel gündelik şık duruyor havalandırma fermuarı var serinletiyor azcık yağmurlu havada da giydim üzmedi. gayet güzel hem rahat erkek versiyonunu da alıcağım
2 senedir kullanıyorum. Çok memnunum. Ayağınızı saran fakat nefes aldıran bir bot. Tüm gün ayağınızda kaşması h rahstsız etmiyor. Biker jeans çorabları ile kullanıyorum. Biker jeans çoraplarla Tavsiye ederim.
kesinlikle tavsiye ederim kalitesi muazzam duruyor görür görmez bi adet daha siparişledim umarım kullanımından memnun kalırım fiyatı diğer markalara göre biraz fazla indirim koduda alamadım kendilerinden fiyatları makul peşin fiyatına taksit yaparlarsa güzel olur